چطور دکور مغازه سینک هود گاز جذاب تری داشته باشیم؟

دکور سینک هود گاز و اصولا هر دکور فروشگاهی، مهم ترین بخشی است که مشتری با آن ارتباط دارد. همیشه مشتریان با بررسی محصولات یک فروشگاه، تصمیم به خرید میگیرند. و یکی از مهم ترین مواردی که در تصمیم گیری مشتری  تاثیر دارد، دکور و ویترین فروشگاه است.

به همین دلیل نیاز است که طراحی منحصر به فردی برای هر فروشگاه صورت بگیرد تا بتواند بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشد. حتی ممکن است برای این کار، هزینه اولیه خیلی بیشتری نسبت به حالت معمولی پرداخت شود.

همه این ها به دلیل تاثیری است که دکور فروشگاه در جذب مشتری دارد و سوددهی است که در درازمدت نصیب صاحب کسب و کار میشود.

نمایشگاه هود وگاز و سینک
شیرآلات بهداشتی

در حوزه لوازم آشپزخانه و تجهیزات توکار آشپزخانه، ایده ها و طرح های مختلفی برای اجرای دکور فروشگاه وجود دارد که هر کدام طرفدار خودش را دارد.

نصب و اجرای دکور سینک و هود و گاز، به دلیل ماهیتی که دارد، ممکن است کمی متفاوت اجرا شود تا پارامترهای جذب مشتری به خوبی پیاده شود و وظیفه دکور به خوبی انجام شود که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

در این مقاله موارد و پارامترهایی را بررسی می کنیم که به جذاب تر شدن دکور مغازه سینک هود گاز کمک می کند و در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است.

محصولات بازرگانی میرزاده
دکور و ویترین هود و سینک و گاز

 

انتقال تجربه بعد از خرید به مشتری

یکی از تکنیک های حرفه ای فروش، این است که هنگام خرید، تجربه بعد از خرید را برای مشتری تصویرسازی کنیم. و برای او کامل شرح دهیم که بعد از خرید، چه اتفاقی با محصول ما برای او می افتد.

مثال هود

یکی از رایج ترین کارهایی که اتفاق می افتد و همین الآن اجرا میشود، اتصال هود به برق میباشد. این کار، این امکان را به مشتری میدهد تا بتواند صدای موتور هود و مکش آنرا در خود فروشگاه تست کند و تصمیم به خرید بگیرد.
در همین راستا، میتوان یک مدل سینک پرفروش و یک مدل گاز پرطرفدار را همینگونه قرار داد.

مثال سینک ظرفشویی

مثلا برای سینک ظرفشویی میتوان یک شیر ظرفشویی روی آن نصب کرد. ممکن است به خروجی فاضلاب وصل شود یا به یک پمپ که همان آب را در چرخش درآورد. در این صورت در مصرف آب در طولانی مدت صرفه جویی شود.

مثال گاز رومیزی

برای گاز نیز میتوان با طراحی یک دکور گاز رومیزی برای یک مدل گاز، همین کار را انجام داد. مثلا گاز را به لوله گاز شهری یا به یک کپسول گاز مایع متصل کرد و تا مشتریان بتوانند بهترین تصمیم و جذاب ترین خرید را تجربه کنند.
البته چون این دو کار برای دکور سینک و گاز پرزحمت و ممکن است نسبت به دکور هود پر هزینه باشد. به همین دلیل توصیه کردیم که برای یکی از مدل های پرفروش و پرطرفدار انجام شود.

فروش انواع هود و سینک
فروشگاه هود و سینک وگاز

ایجاد حس آشپزخانه با دکور سینک هود گاز

در ادامه تکنیک قبلی، میتوان به این اشاره کرد که با ایجاد یک مدل دکور لوازم آشپزخانه با محصولات خودمان، بتوانیم محیط آشپزخانه را شبیه سازی کنیم. به این صورت، برای مشتری نمایان میشود که بعد از خرید محصولات ما، چه دکوراسیونی را می تواند در منزل و آشپزخانه خود اجرا کند.
یکی از رایج ترین کارهایی که صورت میگیرد، قرار دادن هود و گاز در کنار هم میباشد و حس شبیه سازی آشپزخانه را به مشتری انتقال میدهد.
اما برای بازدهی بیشتر این نوع کار، میتوان از هود و گاز های ست استفاده کرد که طرح مشابه و یکسانی را با هم دارند و در کنار یکدیگر زیبایی چشم نوازی را رقم میزند.

دکور مغازه هود و سینک
فروشگاه هود و سینک و گاز

برای سینک نیز میتوان همین کار را با محصولات مربوط به خودش انجام داد و آشپزخانه را شبیه سازی کرد.
مثلا رایج ترین کار این است که یک مدل شیر ظرفشویی پرفروش با طراحی زیبا را روی سینک نصب کرد تا شکل و شمایل زیبایی به خود بگیرد.
یا مثلا از اکسسوری های آشپزخانه در کنار سینک استفاده کرد: مثلا قرار دادن آبچکان رومیزی روی سینک، آبچکان دیواری در بالای سینک و …

همچنین میتوان با طراحی یک دکور کوچک برای آشپزخانه، هر سه محصول سینک هود و گاز را روی دکور قرار داد.

دکور سینک هود گاز
ست کردن وسایل آشپزخانه

نورپردازی

نورپردازی دکور، مطلب بسیار مهمی است. زیرا  اولین نگاه مشتری به ویترین و دکور فروشگاه، بسیار تاثیر گذار است و در ذهن مشتری میماند. هرچقدر که این دکور زیباتر طراحی شده باشد، تاثرکذاری بیشتری دارد. یکی از پارامترهای این زیبایی نوع نورپردازی دکور فروشگاه است.
نور مناسب و کافی، سبب بهتر دیده شدن اجناس توسط مشتری میشود. این کار در جذب مشتری نیز بسیار اهمیت دارد و در افزایش فروش کمک میکند.
تمرکز نور، زاویه تابش، رنگ نور، شدت روشنایی و … عواملی هستند که در نورپردازی باید مورد توجه قرار بگیرند.
همچنین نورپردازی دکور فروشگاه و مغازه، سبب سرزندگی و نشاط کارکنان میشود. چرا که در فروشگاه های تاریک، کارکنان را کسل میکند و بازدهی را پایین می آورد.

برای دکور سینک هود گاز دو نوع نورپردازی وجود دارد:
نورپردازی عمومی
نورپردازی دکور

نورپردازی عمومی:

منظور همان نورپردازی کل فروشگاه است چراغ هایی است که معمولا در سقف کار میشود و نور کلی فروشگاه را تامین میکند.
دکور لوازم آشپزخانه، بهتر است که نزیدک به محیط گرم خانه باشد. به همین دلیل توصیه میشود از رنگ های گرم استفاده شود. رنگ های گرم حس صمیمیت و راحتی که هر کسی در منزل دارد را به راحتی منتقل میکند.

دکوراسیون نمایشگاه هود،سینک،گاز
دکور هود و سینک و گاز

نورپردازی دکور سینک هود گاز :

دکور سینک هود گاز در فروشگاه های لوازم آشپزخانه، به دلیل حجم و سایزی که دارند، ممکن است نیاز به نورپردازی خاصی داشته باشند. مثلا دکور گاز، ممکن است به صورت ریلی و کشویی نصب شود. در این صورت هنگامی هر گازی، برای نمایش بیرون آورده میشود، از نورپردازی کلی فروشگاه استفاده میکند.
اما ممکن است بعضی دکورهای گاز به صورت ثابت و مورب نصب شوند. در این صورت، ممکن است طبقه های بالایی روی محصولات پاینی، سایه بیندازند. به همین دلیل توصیه میشود، از نورمخفی و ال ای دی های خطی استفاده شود. به این صورت که زیر طبقه بالایی نصب میشود تا روی طبقه پایینی نور بیفتد.
برای دکور هود و گاز نیز میتوان از نور لامپ های هود نیز استفاده کرد.

نورپردازی آشپزخانه
دکور مغازه هود و سینک و گاز

انتقال حس طبیعت:

طبیعت همیشه زیبایی ها و جذابیت های خودش را داشته و همیشه برای بیننده آن جذاب بوده است. ازه مین رو سعی میشود در فروشگاه ها نمادی از طبیعت را به کار ببرند. به همین دلیل از گیاه های طبیعی و مصنوعی استفاده میشود. گیاه های طبیعی چون نیاز به مراقبت بیشتری دارند و حساس تر هستند، سعی میشود برخی به سمت گیاه های مصنوعی روی بیاورند.
دکور سینکی را تصور کنید که اطراف آن را گیاه های خطی مصنوعی یا طبیعی پوشانده باشد.

ویترین مجازی:

امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی، تمایل افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده است. از همین رو کسب و کارها هم سعی میکنند این بازار را از دست ندهند. به همین دلیل کسب و کارهای خود را در فضای مجازی بنا میکنند.
اینستاگرام یکی از محبوب ترین و رایج ترین پلتفرم هایی است که امروزه برای کسب و کارها استفاده میشود. از همین رو، محیط پیج اینستاگرام یک کسب و کار، به منزله دکور فروشگاه خود میباشد. پس باید بهترین دیزاین را داشته باشد. حتی این دیزاین پیج، هزینه اولیه بسیار کمتری نسبت به طراحی دکور فیزیکی دارد.
ما در پیج بازرگانی میرزاده به نشانی mirzadeh_home که آموزش هایی مخصوص فروشندگان لوازم آشپزخانه و سینک و هود و گاز میباشد، سعی میکنیم آموزش های کوتاهی را برای بهبود فضای پیج خود و هویت بصری پیج خود آماده کنیم تا بیشترین استفاده را برای شما داشته باشد.
برای ورود به اینستاگرام بازرگانی میرزاده اینجا کلیک کنید.

این مقالات با موضوعات مربوط به حوزه لوازم آشپزخانه روی سایت به مرور قرار خواهد گرفت. برای دریافت اطلاع از انتشار این مقالات، میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت

 

 

 

 

 

علیرضا میرزاده

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد و صرفا جزء اطلاعات ضروری است.