شرایط و قوانین استفاده از خدمات و کالاهای فروشگاه اینترنتی باززگانی میرزاده:

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و کالاهای فروشگاه اینترنتی به دقت ملاحظه بفرمایید.

ورود کاربران به وبسایت فروشگاه اینترنتی و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های فروشگاه اینترنتی، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و خدمات فروشگاه اینترنتی، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به فروشگاه ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد،شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی، به صورت الکترونیکی(از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه) به درخواست شما پاسخ دهد.

 سیاست های رعایت حریم شخصی:

بازرگانی میرزاده به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.

فروشگاه متعهد میشود از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت شما، رضایت خود را از این سایت نشان میدهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک و کلیه محتوای تولیدشده جزئی از اموال مجموعه بازرگانی میرزاده محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار فروشگاه است و هرگونه استفاده، بدون کسب مجوز، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ میدارد.

تشریح روند مرجوعی کالای خریداری شده:

در صورتی که مشتریان سفارشی را ثبت کرده باشند و کالای خریداری شده به دست آنان رسیده باشد، تا یک هفته فرصت دارند در صورت تمایل یا نارضایتی شخصی از محصول، نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنند.

بدین منظور، باید به شماره 09915311698 پیامکی مبنی بر ((درخواست مرجوعی کالای خریداری شده به همراه شماره سفارش خود)) ارسال کنند تا به خواسته آنان رسیدگی شود.

لازم به ذکر است هزینه ارسال کالای مرجوعی به این مجموعه، به عهده مشتری میباشد.

هنگامی که کالای مرجوعی به بازرگانی میرزاده تحویل داده شد، این مجموعه متعهد میشود حداکثر تا دو روز کاری، از طریق درگاه بانکی، مبلغ پرداختی توسط مشتری را عودت دهد.

انصراف از خرید کالا:

در صورتی که مصرف کنندگان از سفارشی که ثبت کرده اند، منصرف شوند، میتوانند به شماره 09915311698 پیامکی مبنی بر ((درخواست انصراف از خرید به همراه شماره سفارش خود)) ارسال کنند تا به خواسته آنان رسیدگی شود.

در صورتی که مشتریان، در هنگام ثبت سفارش، مبلغی پرداخت کرده باشند، پس از انصراف از خرید، حداکثر تا دو روز کاری، از طریق درگاه بانکی، مبلغ آنان عودت داده خواهد شد.

تشریح روند مرجوعی کالای معیوب:

در صورتی که کالای خریداری شده، نقص فنی داشته باشد و معیوب بودن آن توسط نصاب مجاز احراز شده باشد، بازرگانی میرزاده متعهد میشود از طریق نصاب مجاز، این موضوع را پیگیری کند.

در صورتی که کالای معیوب، قابل تعمیر باشد، توسط نصاب مجاز تعمیر میشود و هزینه تعمیر آن، برعهده بازرگانی میرزاده میباشد.

در صورت قابل تعمیر نبودن، مشتری محترم، میتواند یک محصول جدید به عنوان جایگزین انتخاب کند و در غیر اینصورت، تمامی مبالغ پرداختی مشتری حداکثر تا دو روز کاری، از طریق درگاه بانکی، عودت داده خواهد شد و کالای معیوب از طریق سرویس حمل و نقل ، به این مجموعه مرجوع میشود.

لازم به ذکر است تمامی ارتباطات بین بازرگانی میرزاده و مصرف کننده از طریق نصاب مجاز میباشد.